Skaitytojos laikraščio redakcijos prašė pasidomėti, kodėl prekybos centruose joms dažnai tenka susimokėti už prekes, kurių neperka, bet jos įrašomos į prekių pirkimo kvitą. Tiesa, pastebėjus klaidą, pardavėjos pinigus visada grąžina, bet skaitytojos sako, kad jos ne visada turi akinius ir gali sekti įrašomų prekių sąrašą. Kodėl taip atsitinka, klausėme prekybos centro LIDL Komunikacijos skyriaus atstovų.
Prekybos centro LIDL Lietuva Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento atstovė Lina Skersytė redakcijai atsakė:
„Apgailestaujame dėl šios žmogiškosios klaidos ir visada tokiais atvejais kviečiame kreiptis į parduotuvės darbuotojus dėl permokos grąžinimo. Pirkėjams visada rekomenduojame kasos kvitą po apsipirkimo pasitikrinti dar parduotuvėje, kad įsivėlus klaidai, būtų galima nedelsiant ją ištaisyti. Tokiais atvejais, kuomet pirkėjas pastebėjo, kad kaina ar prekė kvite nurodyta neteisingai, reikėtų kreiptis su kvitu į parduotuvės darbuotojus ir kainos skirtumas bus grąžintas. Dažniausiai tokiais atvejais įvyksta žmogiškoji klaida, kuomet netyčia būna sumaišyti prekių kodai, kuomet jie yra suvedinėjami ranka. Dar kartą apgailestaujame dėl šios situacijos, dėsime pastangas, kad jos nesikartotų ateityje.“