Personažo diena Elektrėnų sav. Vievio Jurgio Milančiaus pradinėje mokykloje

Personažo diena Elektrėnų sav. Vievio Jurgio Milančiaus pradinėje mokykloje

Balandžio 12 d. Elektrėnų sav. Vievio Jurgio Milančiaus pradinėje mokykloje buvo neeilinė diena. Vyko nuostabus ir įdomus renginys – „Personažo diena“. Mokiniai buvo kviečiami persirengti savo mėgstamais pasakų, knygų ar kitų populiarių kultūros veikėjų personažais. Kiekvienoje klasėje buvo sudaromos keturios komandos. Kiekviena komanda sugalvojo pavadinimą ir išrinko komandos kapitoną. Visos komandos turėjo apsilankyti aštuoniose stotelėse, kuriose reikėjo atlikti paruoštas užduotis. Užduotys buvo skirtingos ir įdomios. Šokių klasėje vyko muzikinė pasaka, vaikai turėjo iš muzikos garsų atspėti ir įvardinti, kokios pasakos muzika skamba. Gamtos mokslų klasėje vyko raganų puota. Norint ten patekti, reikėjo įvardinti kodą, užėję vaikai turėjo atpažinti vabzdžių rūšis, augalus, taip išmokdami apie gamtos įvairovę. Anglų kalbos kla­sėje vaikai susipažino su pasakomis, kuriose buvo įvairūs personažai. Jie turėjo aprašyti savo pasakos herojus ir jų nuotykius, naudodami įvairius anglų kalbos įgūdžius, tokius kaip veiksmažodžių laiko formos, būdvardžių ir daiktavardžių vartoseną. Technologijų klasė virto receptų laboratorija. Vaikai tapo šefais receptų laboratorijoje ir turėjo sukurti virtualų receptą, naudodami technologijas. Atlikę šią užduotį vaikai sužinojo receptą ir išmoko, kaip išsikepti skanų ir sveiką pyragą. Kompiuterių klasėje mokiniai turėjo atlikti peliukų parengtas užduotis, perskaičius knygos tekstą parinkti jai tinkamą knygos viršelį. Sveikatos stotelėje vaikai atliko įvairias su fiziniu raštingumu susijusias užduotis. Pasakų šalies stotelėje vaikai turėjo išspręsti užkoduotą užduotį – surasti knygos puslapį, kuriame paslėpti pasakų personažai.
Pasibaigus renginiui 1–2 klasių mokiniai savo įspūdžius pavaizdavo piešiniuose ir pakomentavo juos. 3–4 klasių mokiniai aprašė personažo dienos istoriją. Ką sužinojo? Kaip jautėsi? Kas buvo svarbu, nau­dinga, įdomu ar nesvarbu, nenaudinga, neįdomu ir kodėl? Kas sekėsi gerai? Kokių sunkumų kilo? Ką suprato apie save? Kokius mokymosi gebėjimus, žinias įgijo ar sustiprino? Ką ketina daryti, kad įgytų daugiau žinių? Kas toliau…?
Šis renginys su užduotimis ir galimybe įsikūnyti į personažus padėjo praplėsti vaikų mokymosi patirtį, taip įtraukiant juos į įdomius ir žingei­džius užsiėmimus, kurie skatino jų kūrybiškumą ir bendradarbiavimą.
Nuoširdžiai dėkojame mokytojoms, mokytojų padėjėjoms ir visai mokyklos bendruomenei organi­zuojant ir įgyvendinant renginį.

Karjeros specialistė
Rasuolė Rakauskaitė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami Video

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Keliai aukštumų link

Keliai link aukštumų