Sėkmės formulės paieškos: ateities regioninė žiniasklaida – tvari, inovatyvi ir atsakinga

Sėkmės formulės paieškos: ateities regioninė žiniasklaida – tvari, inovatyvi ir atsakinga

Julija Kirkilienė

Laikraščio skaitytojai tikriausiai nežino, kad per NATO viršūnių susitikimą Vilniuje JAV prezidentas Džo Baidenas pareikalavo jam pristatyti laikraštį „The New York Times“, ir būtinai popierinę versiją. O Japonijoje visi buhalteriniai dokumentai perduodami faksu ir saugomi popieriuje. Sakysite, kodėl skaitytojai tai turėtų žinoti?. Atsakau: todėl, kad popierinis laikraštis ir net popieriniai buhalterijos dokumentai nyksta beveik visame pasaulyje, bet ne pažangiausiose šalyse… Norėdama būti pažangi, „Elektrėnų kronika“ taip pat visais būdais stengiasi išsaugoti popieriuje užrašytą informaciją, todėl ieško sėkmės formulių laikraščiui išlaikyti. Šiais metais vieną sėkmės formulę sukūrė nau­jasis Medijų rėmimo fondas, ištiesęs pagalbos ranką regioniniams ir vietiniams laikraščiams. Medijų rėmimo fondas šiais metais pirmą kartą paramą skiria ne tik viešo­sios informacijos rengėjų ir skleidėjų projektams, bet ir veiklai bei stipendijoms finansuoti. Panašias taisykles rėmimui taiko Skandinavijos šalys ir Danija. Kodėl apie tai rašau? Manau, kad skaitytojas turi žinoti, iš kur redakcija leidybai ima lėšų. Patys skaitytojai laikraščio vis dar neišlaiko… Kad informacija būtų įdomi, patikima ir reikalinga, leidybai lėšų neužtenka net kartu sudėjus Medijų rėmimo fondo ir skaitytojų lėšas, todėl redakcijos ieško įvairiausių galimybių apyvartai padidinti. Pasisemti idėjų laikraščio turinio kokybės gerinimui padeda visuomeninės žiniasklaidos organizacijos, organizuodamos įvairius mokymus, seminarus. Tokiuose susitikimuose žiniasklaidos priemonės dalijasi patirtimi, sužino kitų šalių žiniasklaidos priemonių kasdienybę, mokosi inovacijų naujovių. Vieną tokių susitikimų, tema „Ateities regioninė žiniasklaida: tvari, inovatyvi ir atsakinga“, gegužės 23 d. organizavo Lietuvos žurnalistų centras (LŽC), Transparency International Lietuvos skyrius (TILS) ir JAV ambasada Vilniuje. Pranešimą „Ką regioninei žiniasklaidai gali pasiūlyti naujasis Medijų rėmimo fondas?“ skaitė MRF direktorius Ruslanas Iržikevičius. Pranešėjas akcentavo, jog regioninė žiniasklaida yra viena iš kertinių Medijų rėmimo fondo rėmimo sričių. Fondas supranta ir girdi regionų problemas, iš pagrindų bandoma surasti bendrus sprendimus, kurie užtikrintų ilgalaikį ir tvarų regioninės žiniasklaidos gyvavimą. Medijų rėmimo fondas įkurtas tam, kad padėtų regioninei žiniasklaidai prisitaikyti prie žaibiškai besikeičiančių žiniasklaidos veikimo sąlygų ir dėsnių, siekdamas pagelbėti transformuo­jantis ir prisitaikant prie veiklos. MRF kviečia regioninės žiniasklaidos bendruomenę aktyviai dalyvauti sprendžiant problemas ir kartu ieškoti inovatyvių kelių. MRF yra įrankis padėti tiems, kas nori padėti sau. Fondas organizuoja mokymus, kaip užpildyti paraiškas, išklauso ir atsižvelgia į pareiškėjų nuomones dėl dokumentų tobulinimo.
Padėti regioninei žiniasklaidai lengviau „kvėpuoti“, iš dalies remiant vietinio laikraščio redakcijos veiklą ir kokybišką turinį – Ruslanas Iržikevičius įvardina kaip vieną Fondo misijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami Video

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Keliai aukštumų link

Keliai link aukštumų