Į „Tele2“ perėjusių mobiliojo ryšio vartotojų nuomonių tyrimas patvirtino – „Tele2“ klientai sutaupo kiekvieną mėnesį. 80 proc. apklaustų vartotojų nurodė, kad „Tele2“ tinkle jų sąskaitos už mobilųjį ryšį sumažėjo. Jų vertinimu, ryšys dabar jiems kainuoja 20-60 proc. mažiau, nei mokėjo kituose tinkluose.
Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo plano, pokalbiai „Tele2“ klientams kainuoja po kelis centus už minutę, už mėnesinius mokesčius suteikiama daug minučių pokalbių, SMS žinučių. „Tele2“ taip pat siūlo naudotis pigiausiu šalyje mobiliuoju internetu kompiuteryje. Visa tai leidžia už ryšio paslaugas mokant mažiau, kalbėti ir kitomis paslaugomis naudotis daugiau.
„Tyrimo rezultatai dar kartą įrodo, kad „Tele2“ pasirinkę klientai ženkliai sutaupo. Šis patvirtinimas ypač svarbus šiandien, kai vartotojai ieško geriausio pasiūlymo – kokybiškų paslaugų už mažiausią kainą“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
Sutaupo absoliuti dauguma
Penktadalis į „Tele2“ perėjusių mobiliojo ryšio vartotojų už ryšį dabar moka iki 20 proc. mažiau, ketvirtadalis – nuo 20 iki 40 proc. mažiau, o trečdalis – iki 60 proc. mažiau nei ankstesniam operatoriui. Apibendrinus šiuos duomenis, klientai gauna vidutiniškai 37 proc. mažesnes ryšio paslaugų sąskaitas.
Pavyzdžiui, vartotojas, už mobilųjį ryšį kitame tinkle per mėnesį mokėjęs, tarkime, 40 Lt, perėjęs į „Tele2“ savo mėnesio sąskaitą sumažino iki 25 Lt. Kiek konkrečiai žmogus sutaupo mažesnių „Tele2“ ryšio kainų dėka, priklauso nuo kitame tinkle turėtų sąlygų ir kitų aplinkybių, tačiau galimybių sumažinti ryšio išlaidas „Tele2“ pasiūlo visada.
Žymiai sutaupę į „Tele2“ tinklą perėję klientai pripažįsta jau antrus metus iš eilės. Pernai atlikto tokio tyrimo metu dauguma pasirinkusių „Tele2“ vartotojų sakė sumažinę savo sąskaitas vidutiniškai 39,6 procento.
Rinkos analizės ir tyrimų bendrovė „RAIT“ tyrimą atliko šių metų gegužę. Telefonu ir internetu buvo apklausti 603 privatūs klientai, perkėlę numerį ir pradėję naudotis „Tele2“ paslaugomis.
Ankstesnė kovą atlikta „RAIT“ apklausa atskleidė, kad „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. 49 proc. apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 60 proc. respondentų. 60 proc. apklaustųjų tvirtina, kad „Tele2“ siūloma paslaugų kaina – mažiausia.
„Tele2“ pasirenkamas vis dažniau
Pirmąjį šių metų pusmetį numerį į „Tele2” tinklą perkėlė 1,4 tūkst. klientų daugiau nei iš jo pasitraukė. Nuo 2006 m., kai pradėjo veikti numerio perkėlimo paslauga, „Tele2“ pasirinko daugiausiai numerį perkeliančių vartotojų.
Klientai, norintys perkelti savo numerį į „Tele2“ tinklą yra laukiami bendrovės salonuose. Su savimi reikėtų pasiimti pasą, asmens tapatybės kortelę ar naujo pavyzdžio vairuotojo teises su parašu bei Socialinio draudimo pažymėjimą.
„Tele2“ salonuose klientai gaus visą reikalingą informaciją apie numerio perkėlimo galimybes, o pasirašius sutartį ir užpildžius prašymą perkelti numerį, „Tele2“ tinkle jis pradės veikti per kelias dienas.
Pusmečio pabaigoje bendrovė turėjo 57 tūkst. daugiau klientų nei prieš metus – 1 mln. 701 tūkst. klientų. Mažos „Tele2“ ryšio kainos leidžia jiems mobiliuoju ryšiu naudotis laisviau ir kalbėtis ilgiau, todėl „Tele2“ aptarnauja didžiausią pokalbių srautą Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, per praėjusius metus bendrovės tinkle vartotojai kalbėjo daugiau nei 2,8 mlrd. minučių.