Google reklama yra vienareikšmiškai pati geriausia rinkodaros galimybė, kuri gali padėti jūsų verslui pasiekti kur kas daugiau. Apskritai, būtent skaitmeninė reklama – laimi. Greta tradicinių reklamų, pastaroji atrodo kaip karalius, kadangi yra ne tik kur kas labiau matoma, tačiau ir gali būti rodoma tiksliniams klientams, tad kiekvienas investuotas centas į ją – dažniausiai atsiperka.
Jeigu domina Google reklama, planuojate ją užsakyti – pirmiausia susižinokite bazinius jos pagrindus. Juos ir aptarsime šiame straipsnyje.
Kur yra matoma Google reklama?
Google suteikia galimybę reklamuotis dviejose skirtingose plotmėse. Reklama gali būti pateikiama paieškos tinkle arba vaizdinės reklamos tinkle.
Nusprendus reklamą užsisakyti tinkle – ji bus matoma tarp paieškos rezultatų. Tai šiek tiek sietina su SEO paslaugomis. Tiesa, Google reklamos skelbimai, puslapiai – visada pirmesnėse pozicijose nei tinkamai optimizuoti puslapiai (arba apačioje, tačiau vis tiek ryškesni, lengviau pastebimi).
Nusprendus reklamuoti vaizdiniu pavidalu – Jūsų reklama bus matoma labai įvairiose svetainėse, nuo Facebook iki bet kokių kitų puslapių.
Kurios reklamos pateikimas yra geresnis? Atsakymo vieno nėra ir tai priklauso nuo Jūsų asmeninių arba verslo poreikių. Jeigu reklama bus užsakyta paieškos tinkle – jis pasitarnaus ne tik verslui, tačiau ir naršytojui, kuris pagal tam tikrus raktinius žodžius galės įvertinti jam pateiktus specializuotus, reklamos roboto sugeneruotus pasiūlymus. Vaizdinė reklama dažniausiai pasitarnauja kaip ilgalaikis reklamos įrankis, kuris plečia Jūsų verslo vardo žinomumą. Pasiteisina, kai pirkėjai nėra tiksliai nusprendę – ko jiems reikia ir paieškos sistema – tai tarsi sufleruoja.
Google reklama, kuri dar vadinama Google AdWords, veikia raktinių žodžių bei frazių pagalba. Svarbu, kad verslas tiksliai apibrėžtų – kokie raktiniai žodžiai atitinka jo veiklą.
Kiek kainuoja Google reklama?
Lyginant ir renkantis reklamą verslininkai dažnai tikisi ne tik geros kokybės, tačiau ir lanksčios, jiems prieinamos kainos. Google reklama – labai pasitarnauja, kadangi galima labai įvairialypiai užsakyti ir pagal poreikius koreguoti turimą biudžetą.
Kuo daugiau dėmesio sulaukia tam tikra raktinė frazė, kuo ji yra populiaresnė – tuo didesnė konkurencija tarp verslų, kurie siekia, kad Google būtent juos rodytų pačiose svarbiausiose, pirmose paieškos pozicijose. Viršuje yra 4 „vietos“, o apačioje 3 „vietos“.
Viskas remiasi į Jūsų skelbimo reitingą, jo reputaciją. Reitingas yra apskaičiuojamas įvertinus kelis skelbimo parametrus. Tai yra skelbimo kainos siūlymas (kiek galite mokėti už vieną paspaudimą), nustatomas galimas paspaudimų rodiklis (angl. CTR – Click-Through Rate), vertinama net ir puslapio kokybė.
Taigi, jeigu norite būti aukštesnėse paieškos sistemos reklaminėse pozicijose, turite leisti sau daugiau mokėti, gerinti savo svetainės kokybę arba pateikti labai patrauklų skelbimą.
Ko siekiama su Google reklama?
Google reklama gali padėti Jūsų verslui kur kas daugiau parduoti, plėsti Jūsų verslo vardo žinomumą, gerinti reputaciją ir t.t. Viskas priklauso nuo užsakytos reklamos, koks turinys bus pateiktas, kokia vizualika naudojama.
Apskritai sisteminamos trys Google reklamos strategijos ir pasiekiami tikslai:
-
Siekiama didinti prekės ženklo žinomumą. Šiuo atveju svarbiausia yra parodyti kuo daugiau reklamų.
-
Taip pat galima norėti padidinti apsilankymų svetainėse skaičių. Šis reklamos tikslas orientuotas ne į kokybę, tačiau ir kiekybę.
-
Didinamos konversijos. Tokia Google reklamos strategija skatina vartotojus atlikti tam tikrus veiksmus internetinėje svetainėje: palikti el. paštą naujienlaiškiui, parašyti konsultantui ir t.t.
Galiausiai viskas orientuota į tai, kad turi būti pasirenkamas geras specialistas arba visa komanda, kuri ne tik našiai dirbs su Google reklama, tačiau ir gebės savo klientus supažindinti su svarbiausiais jos niuansais.