Vasario 12 d. nuotoliniu būdu vyko svarbaus projekto Elektrėnuose – „Rimi“ logistikos centro statybų – pristatymas. Kai kitoje autostrados pusėje, šalia „Orlen“ degalinės, prasidės statybų darbai, nesakykite, kad nežinojote, ką ten stato. Sklype Migūčionių g. 1A UAB „Darnu Group“ už 60 mln. eurų 12,85 ha plote statys 43,3 kv.m „Rimi“ logistikos centrą. O kai pastatys, ten žada sukurti per 800 darbo vietų, beveik tiek pat, kiek dabar dirba „Bauwerk group Lietuva“ Kietaviškėse. Statytojai žada sutvarkyti aplinką ir infrastruktūrą – sutvarkyti Migūčionių ir Žilvičio gatvių sankryžą, praplatinti Migūčionių g. atkarpą, esančią greta naujojo objekto. Statybas užbaigti planuoja 2026 m. pradžioje.
„Tai bus vienas iš moderniausių logistikos pastatų Baltijos šalyse, pasižyminčių išskirtiniais tvarumo sprendimais, inovacijomis, leisiančiomis dirbti ne tik kokybiškai, bet ir komfortiškai. Didelę įtaką tam daro ir supanti aplinka, todėl jos sukūrimui taip pat skiriame didžiulį dėmesį – ne tik projektuodami pastatą, bet ir pasirūpindami jį supančia patogia infrastruktūra, susisiekimu“, – sako „Darnu Group“ generalinė direktorė Sigita Survilaitė-Mekionienė.
Kaip žiniasklaidą informavo NT plėtros bendrovė „Darnu Group“, dviejų aukštų pastatą sudarys trys esminiai segmentai: sandėliavimo zonos, centrinės virtuvės zonos bei darbuotojų persirengimo ir administracijos darbo zonos. Planuojama, jog didžiąją dalį pastato sudarys sandėliavimo patalpos. Pastate bus įrengtos ir gamybinės patalpos – jos bus suskirstytos į kulinarijos bei kepyklos dalis. Projekto teritorijoje ketinama įrengti 200 vietų automobilių stovėjimo aikštelę, kuri daugiausia bus skirta lengviesiems darbuotojų automobiliams. Sunkvežimių pasikrovimui, pagal projektą, žadama įrengti apie 70 išsikrovimo rampų. Šiam transportui bus įrengta atskira, apie 50 vietų stovėjimo aikštelė. Taip pat ant logistikos centro numatyta įrengti 800–1000 MWh saulės elektrinę, o visa objekto inžinerinių tinklų priežiūra bus valdoma nuotoliniu būdu.
Va, kaip viskas bus gražu, bet elektrėniškiai rūpinasi, kokiais keliais iš tų 70 iškrovimo rampų sunkiasvorės išvažiuos į Vilniaus pusę. Sukti per siaurą ir vienintelį į Elektrėnus įvažiavimo tiltą bus sudėtinga…. Nebent sunkiasvorės važiuos apie 8 km iki įvažiavimo viaduku į Liutonių kaimą arba tiksliau į kartodromą ir grįš atgal link Vilniaus. Įvažiavimui į Elektrėnus pastatyti Valstybė pinigų nesuranda.
Red. inf.