„Tele2“ vadovas: vienodai branginame ir naujus, ir esamus klientus

Tie, kurie nors kartą yra keitę mobiliojo ryšio operatorių, puikiai žino, kokia maloni ši procedūra.

Naujam klientui siūloma pasirinkti telefoną, palankų pokalbių planą, jis mėgaujasi vadybininkų dėmesiu. Tapę telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ klientais reikalingi jausitės visada, nes geras sąlygas bendrovė ir naujiems, ir esamiems klientams užtikrina nuolat.
Kviečia sumažinti sąskaitas
„Visi klientai mums vienodai svarbūs, todėl naujausiais pasiūlymais pasinaudoti gali tiek nauji „Tele2“ klientai, tiek ir tie, kurie mūsų paslaugomis naudojasi ilgesnį laiką“, − tvirtina „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.
Bendrovė nuolat siūlo klientams įvairius sutaupyti padedančius planus bei galimybę geromis sąlygomis įsigyti mobiliuosius telefonus. Pavyzdžiui, šiuo metu pasirinkus mokėjimo planą „420 min. privatiems“ ir, sudarius naują ar pratęsus esamą sutartį 24 mėnesiams, už fiksuotą 25 litų mokestį kas mėnesį galima kalbėti net po 7 valandas visuose Lietuvos tinkluose. Minutė pokalbio kainuos vos 6 centus už minutę, o kliento vardu registruotiems abonentams visą sutarties laiką bus galima skambinti nemokamai.
Itin mažą – vos 4 litų minimalų mėnesio prakalbamą mokestį – siūlo mokėjimo planas „Mini“. Skambučių į visus tinklus tarifas – vos 17 centų už minutę. Be to, pasirinkus šį planą, nėra jokio sutartinio įsipareigojimo, tad bet kada galite nutraukti sutartį. Papildomai galima pasirinkti nuo 10 litų mėnesio neprakalbamą mokestį už telefoną ir telefono aparatą įsigyti su nuolaida.
Dar geresnės sąlygos – el. parduotuvėje
Naudingus pasiūlymus ir nuolatinį dėmesį klientai vertina. Tai patvirtina ir skaičiai: šiuo metu „Tele2“ paslaugomis naudojasi daugiau nei pusė Lietuvos. Bendrovė turi 1,82 milijono klientų ir jų nuolat daugėja. Vien šiemet iš kitų operatorių tinklų į „Tele2“ perėjo daugiausia klientų − net 16,84 tūkstančių.
„Drąsiai užsukite į saloną – mūsų darbuotojai visada pasiruošę patarti, kaip dar būtų galima sumažinti sąskaitas už mobilųjį ryšį“, – kviečia „Tele2“ vadovas.
Be to, „Tele2“ nuolat rūpinasi, kad paslaugos būtų visiems kuo paprasčiau prieinamos. Bendrovė neseniai atidarė elektroninę parduotuvę internete – norint ja pasinaudoti, kompiuterio naršyklėje reiktų įvesti adresą www.tele2.lt, ir, pasirinkus dominančią sritį, spustelti užrašus „Mobilieji telefonai“ arba „Paslaugos“. Čia galima bet kuriuo paros metu įsigyti norimą telefoną ar pasirinkti naują mokėjimo planą, o perkantiems internete „Tele2“ siūlo platesnį prekių pasirinkimą nei salone.
„Parduotuvę kūrėme galvodami apie klientus, visų pirma − gyvenančius atokiau nuo miestų. Jiems nebereikia atsitraukti nuo darbų ir vykti į saloną. Pasirinktą prekę ar mokėjimo planą per tris dienas nemokamai pristatome tiesiai į namus“, – pasakoja P. Masiulis.
Laiko patikimiausia
Šių metų birželį rinkos analizės ir tyrimų bendrovės „RAIT“ atlikta apklausa parodė, kad „Tele2“ yra populiariausias ir labiausiai rekomenduojamas operatorius Lietuvoje. Beveik pusė apklausos dalyvių teigė, kad naudojasi „Tele2“ paslaugomis, o pasirinkti šį operatorių kitiems rekomenduotų 66 proc. respondentų.
Tokį klientų požiūrį lemia ne tik bendrovės paslaugų kokybė, bet ir kaina. Gegužę atlikto „RAIT“ tyrimo duomenimis, daugiau kaip aštuoni iš dešimties į „Tele2“ tinklą perėjusių privačių klientų tvirtina, kad vidutiniškai jų sąskaitos už mobiliojo ryšio paslaugas sumažėjo kone perpus – beveik 40 procentų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Keliai aukštumų link

Keliai link aukštumų