Vos keletą mėnesių elektrėniečiai pasidžiaugė, kad į autobusų stoteles nebereikia bėgti per autostradą, nes autobusai užvažiuoja į Elektrėnuose įrengtas naujas stoteles. Nuo šio mėnesio vidurio viskas grįžta atgal. Dėl numatomo viaduko remonto tarpmiestiniai autobusai į Elektrėnus pusmetį vėl nebeužsuks.
Įvažiavimas į Elektrėnus
Kaip redakcijai sakė VĮ „Automagistralė“ direktoriaus pavaduotojas Kazimieras Eirošius, viadukas uždarytas bus jau gegužės antroje pusėje ir remontas tęsis apie 6 mėnesius. Per tą laiką autostradoje greitis bus apribotas iki 50 km/val. Gyventojams vėl teks per sodą ir greitkelį gautis iki buvusių stotelių ir atgal. 56 tarpmiestiniai autobusai, sustojantys Elektrėnuose, į miestą, Transporto inspekcijos leidimu, neužsuks. Elektrėniečiams nuo Vilniaus krypties į Elektrėnus įvažiuoti teks per Abromiškes, iš Kauno – per Mijaugonis. VĮ „Automagistralė“ direktorius Vladislovas Molis atsiprašo gyventojų už laikinus nepatogumus ir žada, kad po viaduko remonto įvažiavimas į Elektrėnus bus tikrai šiuolaikiškas ir patogus.
Viadukas taps valstybinės reikšmės
Po remonto viadukas taps ne tik valstybinės reikšmės, bet bus platesnis su 2 m pėsčiųjų ir dviračių takais šonuose nuo važiuojamosios dalies. Taip redakcijai sakė „Automagistralės“ direktoriaus pavaduotojas K. Eirošius. Remontuos viaduką UAB „Viadukas“, kuris įsipareigojo darbus kokybiškai atlikti per 5 mėnesius.
Elektrėniečiai prieš ketverius metus buvo džiuginami pažadais apie požeminį įvažiavimą į Elektrėnus, Trakų gatvę. Tokį įvažiavimą buvo pažadėjusi UAB „Irlianda“, kuri su savivaldybe yra pasirašiusi koncesijos sutartį, pagal kurią savivaldybė koncesininkams nemokamai 25 metams atiduoda žemę pagal autostradą nuo žiedo iki „Versmės“ gimnazijos, o koncesininkas už tai plės pramogų bei prekybos infrastruktūrą. Deja, kaip sakė UAB „Irlanda“ projektų koordinatorė Žaneta Šriupšienė, beveik ketverius metus užsitęsė valstybinės žemės perdavimas savivaldybei, o pastaroji koncesininkui tos žemės dar nėra perdavusi. Per tą laiką pasikeitė ekonominė padėtis bei planai. Norint statyti požeminį įvažiavimą gal užtektų geranoriškos trišalės sutarties tarp Susisiekimo ministerijos, koncesininko ir savivaldybės. Bet kol vyrai susės prie derybų stalo, senasis viadukas bus kapitališkai suremontuotas ir deramai tarnaus elektrėniečiams. Tik naujuosiuose rajonuose gyvenantiems žmonėms teks dar ilgai minti apie 3 km kelio iki naujojo pėsčiųjų tako viaduku ir iki autobusų stotelių.
Elektrėniečiai prieš ketverius metus buvo džiuginami pažadais apie požeminį įvažiavimą į Elektrėnus, Trakų gatvę. Tokį įvažiavimą buvo pažadėjusi UAB „Irlianda“, kuri su savivaldybe yra pasirašiusi koncesijos sutartį, pagal kurią savivaldybė koncesininkams nemokamai 25 metams atiduoda žemę pagal autostradą nuo žiedo iki „Versmės“ gimnazijos, o koncesininkas už tai plės pramogų bei prekybos infrastruktūrą. Deja, kaip sakė UAB „Irlanda“ projektų koordinatorė Žaneta Šriupšienė, beveik ketverius metus užsitęsė valstybinės žemės perdavimas savivaldybei, o pastaroji koncesininkui tos žemės dar nėra perdavusi. Per tą laiką pasikeitė ekonominė padėtis bei planai. Norint statyti požeminį įvažiavimą gal užtektų geranoriškos trišalės sutarties tarp Susisiekimo ministerijos, koncesininko ir savivaldybės. Bet kol vyrai susės prie derybų stalo, senasis viadukas bus kapitališkai suremontuotas ir deramai tarnaus elektrėniečiams. Tik naujuosiuose rajonuose gyvenantiems žmonėms teks dar ilgai minti apie 3 km kelio iki naujojo pėsčiųjų tako viaduku ir iki autobusų stotelių.
Ref. inf.