Ar už mobilųjį ryšį tikrai mokame mažiausią kainą?

Ar už mobilųjį ryšį tikrai mokame mažiausią kainą?
Laikraščių puslapiams ir televizijos ekranams mirgant nuo mobiliojo ryšio kainų, pasiūlymų paprastam žmogui lengva ir pasimesti.

Ar iš tikrųjų susigundžiusiems nuliniu tarifu nieko nereikės mokėti? Ar skiriasi operatorių paslaugų kokybė? Kaip rasti mažiausios kainos mobilaus ryšio mokėjimo planą? Į šiuos klausimus paprašėme atsakyti telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ pardavimų direktorę Indrę Puišę.
Mažiausia kaina išaiškinama lyginant
Visiems, besinaudojantiems mobiliuoju ryšiu, „Bitės“ atstovė patarė įsivertinti savo poreikius, bent apytiksliai paskaičiuoti per mėnesį prakalbamas minutes. Lietuvoje didelė dalis vartotojų prakalba apie 100 minučių per mėnesį. Šiuo atveju palyginus tinkamiausius, viešai skelbiamus trijų mobiliojo ryšio operatorių mokėjimo planus, vartotojai, iškalbėdami tą patį minučių kiekį, „Bitėje“ sumoka mažiausiai. Jei mobiliuoju telefonu kalbate apie 100 minučių per mėnesį „Bitėje“, su planu „Daugiau 50“ mokėsite tik 10 litų per mėnesį.
„Jei jūsų prakalbamų minučių kiekis kitoks, mūsų salone konsultantai ir tokiu atveju jums galės tiksliai rekomenduoti mažiausios kainos „Bitės“ pokalbių planą. Mūsų vartotojai už tą pačią sumą gali kalbėti daugiau nei būdami su kitu operatoriumi“, – sakė I. Puišė.
Tiems, kurie skambina mažai, „Bitė“ neseniai pristatė naujovišką planą rinkoje – „Bitė Visur 0“, kuris klientui leidžia mėnesio pabaigoje mokėti tik tiek, kiek jis naudojosi paslaugomis būtent tą mėnesį be jokių abonentinių mokesčių.
Lyginant visų operatorių tinkamiausius pasiūlymus pagal įvairius poreikius, matyti, kad pasirinkimo galimybės keičiasi. Jei vartotojas kalba nuo 30 iki 60 minučių per mėnesį, jam nėra didelio skirtumo, kurį operatorių pasirinkti – jis mokės labai panašią sumą. Tačiau jei jūsų poreikis išaugs ir kalbėsite nuo 60 iki 170 minučių per mėnesį, išryškėja didelis „Bitės“ pranašumas – mėnesio sąskaita gali būti net 50% mažesnė lyginant su kitais operatoriais.
Geriausia kokybė slypi ne tik ryšio tinkluose
Kovo pradžioje Ryšių reguliavimo tarnybos ekspertai įvertino visų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybę. Šio tyrimo duomenimis „Bitė“ pirmauja keturiolikoje kokybiško ryšio kategorijų iš dvidešimt vienos. Pavyzdžiui, „Bitėje“ yra mažiausias nesėkmingų kvietimų procentas GSM tinkle, „Bitės“ klientai yra greičiausiai sujungiami skambučių metu, „Bitėje“ mažiausias nesėkmingai pristatytų SMS žinučių kiekis, „Bitės“ klientai naudojasi sparčiausiu ir stabiliausiu 3G duomenų tinklu.
Pasak I. Puišės, „Bitė“ investuoja ne tik į ryšio kanalus, bet dar didesnį dėmesį skiria kokybiškam klientų aptarnavimui. „Bitė“ yra vienintelis operatorius Lietuvoje į kurio klientų aptarnavimo skyrių galima paskambinti nemokamai. Taip pat savo duomenis ir paslaugas klientai gali valdyti nuolatos tobulinamoje klientų savitarnos sistemoje www.manobite.lt .

Užs.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Keliai aukštumų link

Keliai link aukštumų