Pamoka „Adventur 2025“ parodoje Vilniaus LITEXPO centre

Pamoka „Adventur 2025“ parodoje Vilniaus LITEXPO centre

2025 m. sausio 24 d. Elektrėnų „Versmės“ gimnazijos Ic klasės mokiniai kartu su geografijos mokytoju Edvinu Simonavičiumi, anglų kalbos mokytojomis Marija Mackevičiūte ir Roma Važgėliene vyko į Vilniaus LITEXPO parodų rūmus, kur dalyvavo integruotoje netradicinės aplinkos geografijos-anglų kalbos pamokoje „Adventur 2025“.
Moksleiviai susipažino su nau­jausiomis Lietuvos ir užsienio turiz­mo kryptimis, tendencijomis ir ino­vacijomis, mūsų krašto gamta,­ kultūriniu, istoriniu bei kulinariniu paveldu. Besilankydami parodoje mokiniai galėjo dalyvauti įvairiose edukacijose ir kūrybinėse dirbtuvė­se, pvz. pasigaminti savo vėtrungę ar prūsų vandenženklį, o degustuojant įvairių Lietuvos etnografinių regionų valgius ir gėrimus susipažinti su kulinarijos paveldo ypatumais ir skirtumais, pvz. kuo skiriasi lietuvininkų valgiai ar žvejo pietūs Mažojoje Lietuvoje nuo dzūkų, aukštaičių, suvalkiečių ar žemaičių kulinarinio paveldo. Moksleiviai ir jų mokytojai galėjo pasiklausyti pasakojimų apie keliones, ekskursijas, išvykas į gamtą, dalyvauti įvairiose loterijose, laimėti prizų ar dovanų kuponą savo kitai kelionei traukiniu, turėjo galimybę pabandyti valdyti traukinį, pasivaišinti medumi, gilių kava, žo­le­lių arbata ar fermentuotais gerųjų bakterijų gėrimais.
Apžiūrėję ekspozicijas LITEXPO parodų centre, susipažinę su materialiuoju ir nemateria­liuoju kultūros paveldu ir įgiję neį­kainojamos patirties, 1c klasės mokiniai vasario–balandžio mėnesiais vykdys trumpalaikį integruotą geografijos-anglų kalbos projektą, rinks medžiagą, parengs stendinę prezentaciją lietuvių ir anglų kalbomis apie Elektrėnų krašto kultūros paveldo objektus ir juos pristatys gimnazijos bendruomenei. Su mokinių praktiniais-projektiniais darbais vėliau susipažins ir Elektrėnų savivaldybės bendruomenė parodoje, kurią planuojame eksponuoti Elektrėnų ­švietimo paslaugų centre.
Integruotos pamokos netradi­cinėse erdvėse skatina moksleivių kūrybiškumą, kritinį mąstymą, laiko valdymą, komunikacijos, bendradarbiavimo įgūdžius, didina mokinių motyvaciją ir įsitraukimą į mokymąsi, nes leidžia jiems pamatyti ryšį tarp skirtingų dalykų ir suprasti, kaip ži­nios gali būti taikomos realiame gyvenime. Tad mokiniai mokosi taikyti savo ­žinias ir įgūdžius realiose situacijose.

Edvinas Simonavičius, geografijos mokytojas
Marija Mackevičiūtė, anglų kalbos mokytoja
Roma Važgėlienė, anglų kalbos mokytoja

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Rekomenduojami Video

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Europos Pulsas

Keliai aukštumų link