Taupieji šiais metais ir toliau renkasi „Tele2“

Nors šalies ūkio nuosmukis tapo išbandymu Lietuvos gyventojams ir verslininkams, galima įžvelgti ir teigiamų jo padarinių: daugelis per pastaruosius pusantrų metų išmokome kur kas apdairiau, išmintingiau ir taupiau valdyti asmeninius, šeimos ar įmonės finansus.

„Vis daugiau gyventojų įsisąmonina taisyklę, jog sutaupytas litas – tai uždirbtas litas“, − sako telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ vadovas Petras Masiulis, žvelgdamas į šių metų pirmojo pusmečio bendrovės veiklos rezultatus. „Tiek privatūs asmenys, tiek įmonės ieško būdų taupyti, ir daugelis tai daro rinkdamiesi mūsų paslaugas“, − teigia pašnekovas.
Sutaupo daugiau nei trečdalį
Šiuo metu „Tele2“ Lietuvoje aptarnauja daugiau kaip 1,8 mln. klientų. Lyginant su praėjusių metų viduriu, šis skaičius išaugo kone 6 procentais. Išaugo ne vien todėl, kad šalyje būtų gausėję naujų mobiliojo ryšio vartotojų – „Tele2“ vis dažniau rinkosi gyventojai, kurie iki tol naudojosi kitų operatorių paslaugomis. Migruojančių abonentų duomenų bazę administruojančios bendrovės „Mano numeris“ duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį į „Tele2“ tinklą numerius persikėlė 15,6 tūkst. klientų daugiau nei išėjo į kitus tinklus. Tai – geriausias rezultatas tarp visų operatorių.
„Tokį augimą labai paprasta paaiškinti. Į mūsų tinklą perėję vartotojai vidutiniškai išlaidas mobiliajam ryšiui sumažina daugiau nei trečdaliu. Mes griežtai laikomės pažado teikti kokybiškas ryšio paslaugas už mažiausią kainą, ir tai puikiai žino tiek gyventojai, tiek verslas“, – tvirtina P. Masiulis.
Šiuos žodžius patvirtina tyrimas, kurį gegužę atliko rinkos tyrimų ir analizės grupė RAIT. Daugiau kaip 85 proc. „Tele2“ pasirinkusių privačių klientų teigė, kad jų sąskaitos už mobiliojo ryšio paslaugas vidutiniškai sumažėjo kone 40 procentų.
Renkasi įmonės ir organizacijos
Dėl mažesnių kainų taip pat noriai „Tele2“ paslaugas rinkosi ir verslo įmonės. Per pirmąjį šių metų pusmetį į šią telekomunikacijų bendrovę numerius persikėlė 4,2 tūkst. verslo klientų daugiau nei išėjo į kitus tinklus. Šių metų viduryje „Tele2“ paslaugomis naudojosi daugiau kaip 96,3 tūkst. verslo klientų − 6 proc. daugiau nei 2009 m. viduryje.
Taupyti stengiasi ne tik verslininkai: „Tele2“ tinkle bendrauja 8 iš 14 Lietuvos ministerijų bei apie 700 biudžetinių įstaigų. „Mažiausios kainos garantija lemia, kad mus renkasi vis daugiau verslininkų bei valstybės institucijų“, − pastebi „Tele2“ vadovas. „Pastarosios kasmet galėtų sutaupyti mokesčių mokėtojų lėšų skelbdamos konkursus mobiliajam ryšiui pirkti“, − tikina P. Masiulis.
Birželį atliktos apklausos duomenimis, „Tele2“ yra populiariausias operatorius Lietuvoje. Šios bendrovės paslaugomis naudojasi bemaž 47 proc. apklaustųjų, du trečdaliai (66 proc.) respondentų „Tele2“ rekomenduotų pasirinkti kitiems.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Aktualijos

Aktualijos

Aplinkos apsauga

Archyvas

Darbo partija

Elektrėnai

Elektrėnų kraštas gyvuose prisiminimuose

Elektrėnų krašto šviesuoliai

Europietiška savivaldybė

Keliai aukštumų link

Keliai link aukštumų