Dažniausiai, kai kalbama apie mokyklą, paprastai minimos pasiekimų, lankomumo ir kitos panašios temos. Emocinis gyvenimas, intensyviai verdantis ugdymo įstaigose, sulaukia mažiau dėmesio, nors jausmai dažnai vaidina pagrindinį vaidmenį, nulemiantį situacijų baigtį.
Tam, kad mokiniai galėtų labiau pasigilinti ir geriau suprastų emocijų svarbą mokyklų bendruomenių gyvenime, jų įtaką pasiekimams ir pažangai bei lavintųsi emocijų reguliavimo įgūdžius, Elektrėnų „Versmės“ gimnazijoje gegužės 13 d., įgyvendinant projektą „Pasakyk man, kas aš?“, finansuojamą Elektrėnų savivaldybės švietimo ir ugdymo programos projektų lėšomis, gimnazistams buvo organizuotas praktikumas „Smart emocijos“, kurį organizavo socialinė pedagogė Aušra Gaučienė ir psichologė Rūta Baleišienė.
Praktikumas, kuriame dalyvavo Elektrėnų „Versmės“ ir Semeliškių gimnazijų 8, 9 ir 11 klasių mokiniai, buvo organizuojamas projekto „Tūkstantmečio mokyklos II“ lėšomis įrengtoje Bendrystės erdvėje. Susiskirstę į komandas mokiniai gilinosi į dažnai pasitaikančias mokyklines situacijas tarp gimnazistų, jų tėvų ir mokytojų, kurios paskatina sudėtingų emocijų atsiradimą. Užsiėmimo dalyviai lavino jausmų atpažinimo ir reguliavimo, problemų sprendimo ir bendravimo įgūdžius.
Po renginio mokiniai dalijosi įspūdžiais, jog analizuojama tema jiems pasirodė aktuali ir naudinga psichosocialinių įgūdžių lavinimui.
Rūta Baleišienė, psichologė