DNB toliau paprastina kainodarą: ką verta žinoti apie verslo krepšelius?

Spausdinti
Narių vertinimas:  / 0
BlogiausiasGeriausias 
Parašyta Pirmadienis, 13 vasario 2017

Ivasauskas Andrius 3Nuo balandžio 1-osios įsigalioja nauja DNB banko kainodara verslo klientams – jie galės pasirinkti vieną iš trijų paslaugų krepšelių „BizKit“, kuriuose bus banko paslaugų rinkinys už fiksuotą mėnesio kainą. Paslaugų krepšelius pasiūlyti verslo klientams nuspręsta siekiant ir toliau paprastinti kainodarą bei padaryti ją nuoseklią ir aiškesnę klientams.

DNB banko verslo klientai galės rinktis iš trijų skirtingų paslaugų krepšelių – „BizKit S“, „BizKit M“, „BizKit L“. Labiausiai kiekvieno verslo poreikius atitinkančius krepšelius banke galima užsisakyti jau dabar.

„BizKit S“ krepšelio vertė sieks 5 eurus per mėnesį. Jį sudarys dvi sąskaitos, 10 pervedimų internetu eurais, lėšų įskaitymai į sąskaitą, debeto kortelė ir kodų generatorius. Vidutiniškai už tokias paslaugas atskirai sumokama apie 10 eurų per mėnesį.

„BizKit M“ krepšelį sudarys keturios sąskaitos, 25 pervedimai internetu eurais, lėšų įskaitymai į sąskaitą, dvi debeto kortelės, kredito kortelė ir kodų generatorius. Šio krepšelio kaina sieks 9 eurus per mėnesį, kai vidutiniškai atskirai būtų sumokama apie 23 eurus.

„BizKit L“ krepšelį sudarys neribotas skaičius sąskaitų, 55 pervedimai internetu eurais, lėšų įskaitymai į sąskaitą, dvi nemokamos debeto kortelės, kredito kortelė, kodų generatorius. Šio krepšelio kaina sieks 18 eurų per mėnesį, kai vidutiniškai atskirai būtų sumokama apie 36 eurus.

DNB banke nebeliks dabartinių sąskaitos tvarkymo ir lėšų įskaitymo į sąskaitą mokesčių. Juos pakeis vienas minimalus sąskaitos mokestis – 2,2 euro per mėnesį už vieną sąskaitą. Klientai, kuriems nėra aktualus bankinių paslaugų krepšelis, kas mėnesį už kiekvieną turimą sąskaitą mokės minimalų sąskaitos mokestį ir standartinius įkainius pagal atnaujintą kainoraštį.

Atnaujinta bankų kainodara yra puiki proga dar kartą įsivertinti savo verslą ir išlaidas bei priimti racionalų sprendimą. Jūsų dėmesiui – penki DNB banko smulkių verslo klientų departamento vadovo Andriaus Ivašausko patarimai, kaip pasirinkti geriausiai jūsų verslui tinkantį krepšelį:

1. Kasdieninės bankininkystės paslaugos ir produktai: kiekis ir apimtys

Prieš pasirinkdami krepšelį negailėkite laiko pasiruošimui. Identifikuokite kasdieninės bankininkystės paslaugas ir produktus, kuriais naudojatės dažniausiai. Išanalizuokite savo banko išrašų istoriją. Atsirinkite kokiomis paslaugomis ir kokiomis apimtimis per pusės, vienerių ar dviejų metų laikotarpį naudojotės. Atkreipkite dėmesį į kas mėnesį daromų pavedimų kiekį. Įsivertinkite kiek ir kokių verslo kortelių bei banko sąskaitų jums reikia. Šie kriterijai padės jums atsirinkti tinkamiausią krepšelį.

2. Sezoniškumas ir planuojama verslo plėtra

Vertinant verslo poreikius itin svarbu, ar jūsų verslui turi įtakos sezoniškumas. Pavyzdžiui, jei šešis mėnesius per metus darote gerokai daugiau pervedimų, o kitus mėnesius – mažiau, apsiskaičiuokite, ar labiau verta imti didesnį krepšelį, ar sezono metu pagal standartinius įkainius mokėti papildomai. Jei planuojate stiprų augimą, ar žinote, kad išaugs kasdieninių banko paslaugų apimtys, verčiau rinktis krepšelį su atsarga. Jei kas mėnesį jūsų atliekamos bankinės operacijos ir sumokama suma gana skirtingi, pasiskaičiuokite vidurkį ir remdamiesi juo pasirinkite krepšelį.

3. Ar tikrai reikia krepšelio?

Kokias operacijas atliekate dažniau – pervedate pinigus, ar juos gaunate? Vykdantiems itin mažai pervedimų ir daugiau gaunantiems reiktų apsvarstyti, ar apskritai krepšelis jiems reikalingas. Nepasirinkus jokio krepšelio ir įvertinus bankinius įkainius, galima dar ir sutaupyti. Pavyzdžiui, gali užtekti tiesiog pasirinkti sąskaitos mokestį, o kelias operacijas per mėnesį atlikti standartiniais įkainiais. Siekiant pasirinkti optimaliausią variantą, svarbu įsivertinti kokius sąskaitos ir bankinių operacijų mokesčius bankai taiko.

4. S, M ar L?

DNB siūlo tris skirtingus krepšelius, todėl įvertinkite savo verslą: kokie produktai ir paslaugos aktualios, kokios jų apimtys. Taip pat nauji banko klientai turi galimybę išmėginti krepšelius nemokamai. Tai ypač aktualu naujiems banko klientams, nes taip galėsite įsitikinti, ar pasirinktas krepšelis ir jame esančios paslaugos atitinka jūsų verslo lūkesčius ir poreikius.

Ką tik „startavęs“ verslas dar neturi istorijos, kurią galėtų įsivertinti, neturi ir patirties bei įsivaizdavimo kiek ir kokiomis banko paslaugomis jis planuoja naudotis. Tik startavusiems dauguma bankų siūlo nemokamus paketus. „Pasimatuokite“ savo poreikius pasirinkę nemokamą paslaugų paketą. Tik nepamirškite pasižiūrėti krepšelių pasiūlymų, kad būtų aišku, kokios sąlygos lauks jūsų verslo po metų.

5. Taupykite

Įsigaliojus paslaugų krepšeliams ir pasikeitus sąskaitų mokesčiams, svarbu įsivertinti, ar tikrai yra būtina turėti kelias sąskaitas tame pačiame ar skirtinguose bankuose. Sąskaitos administravimo mokestis jau dabar yra apčiuopiamas, ar vertą jį mokėti, jei jūsų sąskaita neaktyvi? Atsisakę papildomų paslaugų ir sąskaitų sutaupysite ir jūs, ir jūsų verslas.

Užs.

Share
Copyright 2011. Joomla 1.7 templates.