Kreipimasis į prenumeratorius

Gerbiami prenumeratoriai,­ esa­me Jums dėkingi už ištikimą­ drau­gystę. Kai kurie laikraštį „Elektrėnų kronika“ skaito nuo pirmųjų numerių, ir tai mes labai vertiname. Džiaugiamės sulaukę gerų atsiliepimų, pagyrimų ir netgi priekaištų, manome, kad kritika – pirmas žingsnis tobulėjimo link. Vasario ir sausio mėnesiais sulaukėme daug skambučių iš prenumeratorių, kurie negavo laikraščių Vievio, Kie­taviškių ir Elektrėnų seniūnijose. Labai norime atsiprašyti už nepatogumus ir paaiškinti, kodėl prenumeruoti laikraščiai taip ir nepasiekė Jūsų namų. Paštas šiandien yra šiuolaikiškas, dalis funkcijų pašte yra robotizuo­tos, prenumeratorių adresų įkėlimas į sistemą taip pat yra robotizuotas. Technologijos didžiąja dalimi padeda žmogaui kasdieniuose darbuose, tačiau kartais ir sukliudo, nes robotai, kitaip nei žmonės, nemoka taisyti klaidų. Dėl šių klaidų laikraštis nepasiekė Jūsų namų, tačiau pašto specialistai patikino, kad visi prenumeratorių adresai jau suvesti į sistemą, tad kovą jau visus pasieks savaitraštis „Elektrėnų kronika“. Atsiprašome už nepatogumus, o visiems prenumeratoriams, kurių pašto dėžučių laikraštis dar nepasiekė, pažadame skolą grąžinti metų gale, kai pratęsite prenumeratą 2020 metams.
Pasinaudodama proga noriu pakomentuoti ir kitą su prenumerata susijusią situaciją. Pastarosiomis savaitėmis daug teko bendrauti su prenumeratore Leontina iš Vievio seniūnijos. Garbaus amžiaus moteris paaiškino, kad laiškininkė neatneša laikraščio, nes ji nėra įsirengusi pašto dėžutės. „Šalia įėjimo į namų valdą dėžutės nėra, tačiau už kokių 8 metrų yra spintelė, į kurią laikraščius ir laiškus įdėdavo kita laiškininkė, tačiau sugrįžus senajai vėl negaunu laikraščio, o taip norisi žinoti naujienas“, – telefonu aiškino senolė. Kad išsiaiškintume situaciją, nusiuntėme užklausą į centrinį paštą. Po kelių dienų gavome laišką iš pašto, kurį parašė pašto atstovė Regina. „Prenumeratorė neturi pašto dėžutės. Vakar buvo atėjusi į paštą ir ten jai paaiškino, kad pašto dėžutę reikia pasikabinti prie įėjimo į namų valdą, kad laiškininkė turėtų kur įdėti jos prenumeratą. Prieš tai kelias savaites leidinį gaudavo, nes pamačiusi, kad atvažiuoja laiškininkė, pati išbėgdavo pasiimti. Laiškininkė kiekvieną kartą važiuoja ir tikrina, gal jau yra pašto dėžutė“.
Po šio laiško vėl kalbėjome su laikraščio negaunančia prenumeratore. „Esu neįgali, gyvenu iš 200 Eur pensijos, neturiu pinigų vaistams, tai iš kur gauti pinigų pašto dėžutei. Man 75 metai, labai gaila, kad Lietuvoje taip negerbiamas senas žmogus“, – liūdnai kalbėjo ponia Leontina ir pridūrė kad net turint pinigų žiemą nebūtų kaip dėžutę į įšalusią žemę įkasti, o dar reiktų samdyti žmogų, kuris šį darbą atliktų. Mūsų pokalbis vėl paskatino kreiptis į centrinį paštą. Galvoje sukosi mintis, jei laiškininkas atvyksta iki namo, tai nunešti laikraštį iki durų tikrai neturėtų būti sunku. Bet atsakymo sulaukėme tokio: „Norime patikslinti, kad pagal nustatytą tvarką, prenumeruojami leidiniai turi būti pristatomi į tvarkingas, rakinamas pašto dėžutes. Jeigu jų nėra, ­leidinius paliekame aptarnaujančiame pašto skyriuje. Apgailestaujame, tačiau išimčių taikyti negalime“. O Leontina gyvena atokiame Vievio seniūnijos kaime, jos namus nuo pašto skiria 8 km.
Šis pavyzdys rodo, kad ne tik robotai kliudo laikraštį pristatyti prenumeratoriams. Kartais didžiausiu kliuviniu gali tapti nustatyta tvarka, kurios laužyti nevalia.

 

Virginija Jacinavičiūtė,
Laikinai einanti pareigas redakcijos vadovė – redaktorė

Susiję tekstai

Palikite atsiliepimą

Norite prisijungti prie diskusijos?
Palikite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

UA-128678564-1