Kodėl svarbu palaikyti gerųjų bakterijų persvarą organizme ir kaip tai padaryti?

Daugelis iš mūsų žino, kad organizme kaupiasi gerosios bei blogosios bakterijos, tačiau ne visi galėtų atsakyti į klausimą, kurios iš jų sudaro didesnę dalį ir kodėl svarbu užtikrintų gerųjų bakterijų persvarą. 

Kodėl turime palaikyti gerųjų bakterijų persvarą?

Nors gerųjų bakterijų organizme yra 4 kartus daugiau nei blogųjų, dėmesį verta atkreipti į tai, kad veiksnių, galinčių sumažinti šią persvarą yra labai daug. Visgi teigiamą gerųjų bakterijų pusiausvyrą organizme reikia palaikyti dėl daugybės priežasčių. Gerosios bakterijos padės palaikyti normalią žarnyno veiklą bei stiprų imunitetą, įsisavinti reikalingas maistines medžiagas. Tačiau ir tai dar ne viskas: gerosios bakterijos padeda sėkmingai kovoti su alergijomis ir netgi sumažinti kai kurių lėtinių ligų tikimybę. 

Taigi, kaip matyti, labai svarbu užtikrinti reikiamą gerųjų bakterijų pusiausvyrą organizme. Vis dėlto, jei pastaruoju metu vartojote antibiotikus, sirgote ar susidūrėte su infekcija, labai tikėtina, kad gerųjų bakterijų jūsų organizme yra mažiau nei turėtų būti, tad vertėtų vartoti papildus. Daugiau apie šią galimybę sužinosite Dr.OHHIRA®.

Kaip palaikyti gerųjų bakterijų persvarą?

Siekiant sudaryti palankias sąlygas gerųjų bakterijų dauginimuisi jūsų organizme, verta savęs paklausti: ar jūsų organizmas gauna pakankamai gerųjų bakterijų maisto – prebiotikų? Jų per parą suaugusiam žmogui reikia gauti apie 30 g, tad, jei vartojate mažai augalinio maisto labai tikėtina, kad skaidulų jūsų organizmas gauna per mažai. Tokiu atveju geriausiu pasirinkimu tampa papildomas prebiotikų vartojimas. Beje, verta akcentuoti ir tai, kad prebiotikai kaina – tikrai nėra didelė, o nauda – kur kas įvairesnė, nei vien tik palankių sąlygų gerųjų bakterijų dauginimuisi sudarymas: tyrimais įrodyta, kad žmonės, kurie vartoja pakankamai prebiotikų, džiaugiasi dailesnėmis kūno linijomis ir rečiau suserga antro tipo cukriniu diabetu. 

Kaip matyti, palaikyti gerųjų bakterijų persvarą yra ypač svarbu kiekvienam, norinčiam jaustis puikiai. Na, o šią užduotį įveikti tikrai nėra sunku, tereikia pasirinkti tinkamus sprendimus, t.y., papildomai vartoti gerąsias bakterijas bei prebiotikus.

Investuokite į savo sveikatą ir mėgaukitės kokybišku gyvenimu kasdien. 

Susiję tekstai

Palikite atsiliepimą

Norite prisijungti prie diskusijos?
Palikite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

UA-128678564-1