Eilėje pas gydytojus

Susirgus būtina kreiptis į gydytojus, kad jie paskirtų tinkamus vaistus ar gydymą, tačiau neretai tas apsilankymas apkarsta dėl ilgų eilių ir lakstymo nuo vieno kabineto prie kito. Blogiausia, kai šeimos gydytoja atostogauja ar serga, nes tuomet šansų laiku patekti pas gydytoją beveik nelieka.
Po stipraus bronchito, tem­pe­ra­tūros, ausų uždegimų nesijaučiau visiškai pasveikusi, todėl vasario 19-ąją nuvykau į polikliniką. Mano gydytoja Dalia Kaminskienė atostogauja. Iš anksto žinojau, kad turėsiu lankytis pas greta dirbančią gydytoją. Mano šeimos gydytojos slaugytoja Ona Mitkienė talonėlį buvo išrašiusi 12 valandai, tačiau laukiau tris valandas. Slaugytojos vis klausiau, ar priims mane, tačiau manęs vis nepriėmė, sakė, kad daug žmonių ir prašė laukti. Pavargau laukti, nuėjau pas slaugytoją O. Mitkienę ir paklausiau, ar yra vilties, kad šiandien pateksiu pas gydytoją? Tuomet sužinojau, kad aš nesu užregistruota. Slaugytoja, lyg netyčia, pasiėmė mano talonėlį ir nukreipė į informacijos kabinetą. Čia man pasakė, kad mane priims gydytoja Edita Paberalienė 217 kabinete. Prie šio kabineto durų laukiau dar beveik tris valandas, mane priėmė apie pusę 6 vakare. Per šį laiką labai pavargau, išalkau, todėl nuvažiavau į kavinę pavalgyti. Vos atsisėdus valgyti, mane ištiko epilepsijos priepuolis ir su greitąja buvau nuvežta į ligoninės priimamąjį, kur sulei­do raminamųjų vaistų. Mane priėmęs gydytojas apgailestavo, kad Lietuvoje susiklostė tokia situacija, kad poli­klinikose dirba mažai gydytojų, todėl jie negali kokybiškai aptarnauti pacientų. Manau, kad iš tokių istorijų gimsta replikos, kad eilėse pas gydytojus galima ir numirti. Man irgi mažai trūko, kad susmukčiau prie gydytojos kabineto. Panašu, kad ligonis, kurio gydytojas atostogauja, yra pasmerk­tas laukimui. Kas atsakys, ar normali yra ši situacija, ką daryti kitam ligoniui, patekus į panašią situaciją?

Dovilė

Direktorės atsakymas

Informuojame, kad nesusipratimas įvyko dėl to, kad Jūsų laiške minima slaugytoja neužregistravo talono informacinėje siste­moje. Įvyko žmogiška klaida dėl padidėjusio pacientų sergamumo. Dėl to Jums teko laukti kaip iš anksto neregistruotam pacientui.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Sveikatos apsaugos ministro 2005 m. gruodžio 5 d. Nr. V-943 įsakymu „Dėl pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų organizavimo ir apmokėjimo tvarkos aprašo bei pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų ir bazinių kainų sąrašo tvirtinimo“ 12 punktu, šeimos gydytojo paslaugos įstaigoje ūmios ligos atveju turi būti suteiktos per 24 val. nuo paciento kreipimosi į įstaigą.
Pagal pateiktą Jūsų informaciją paslauga buvo suteikta per 5,5 val. nuo kreipimosi. Tokį ilgą laukimo laiką sąlygojo šiuo metu padidėjęs sergamumas ūmiomis viršutinių kvėpavimo takų ligomis visoje Lietuvoje.
Stengsimės ateityje užtikrinti, kad žmogiškųjų klaidų mūsų įstaigos darbe nebūtų.

Su pagarba, VšĮ Elektrėnų PSPC direktorė Edita Paberalienė

2 Komentarai "Eilėje pas gydytojus"

  1. Elena, says:

    tai kad turbut visur tas pats laukimas. Uzsiregistraves, neuzsiregistraves laiku nepatenki, tik uzsiregistravusiam laukti kur kas pikciau. Tas pat ir Vilniuje konsultacinese istaigose. Salyje zmoniu liko per puse nei prie sovietu, gydytoju skaicius isaugo tikriausiai 3-bai, o laukimas, popierizmas, siuntinejimas – Dieve neduok…. Gydytojai nepatenkinti – mazai moka, pacientai nusene neturi is ko primoketi – ratas uzsidaro. O tame rate sukames tarsi voveres. Tik nereikia, mieli daktarai, galvoti, kad pensininkas, turedamas marias laiko, gali issedeti 5-6 val. Laukdami jie ir priepuoliu, ir apalpimu sulaukia. Taigi , turim, ka turim.

    Atsakyti

Palikite atsiliepimą

Norite prisijungti prie diskusijos?
Palikite komentarą

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

UA-128678564-1